قرص ماشین ظرفشویی 115 تایی فیری مدل Fairy Platinum

  • تمیزکنندگی، چربی زدایی و قدرت لکه بری بی نظیر
  • این محصول را با تخفیف ویژه خرید کنید

    خرید محصول در جشنواره رویداد های اخیر

    --

    16 نفر در حال مشاهده محصول هستند
    • از انواع فروشگاه ها خرید نمایید

    از فروشگاه اصلی تحویل بگیرید

    رایگان

    • ارسال توسط فروشگاه

    پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

    بین 2 تا 7 روز

    رایگان

    • گارانتی شرکتی تا 36 ماه
    • ضمانت اصالت کالا

    خرید با انواع درگاه های پرداخت :

    توضیحات

    قرص ماشین ظرفشویی پلاتینوم فیری، شوینده ای فوق العاده قوی و بی نظیر است که تحت هر شرایطی بهترین نتیجه را در شستشو فراهم خواهد کرد. قرص ظرفشویی پلاتینیوم فیری، یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم جرمگیری فیلتر دستگاه در هر بار شستشو می باشد. این قرص ظرفشویی شامل 12 عملکرد مختلف می باشد: تمیزکنندگی قوی، چربی زدایی، قدرت لکه بری بی نظیر، جلادهندگی بیشتر، غیرقابل نصف شدن، محافظ ظروف نقره و استیل، جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی، حاوی نمک ماشین ظرفشویی، حاوی جلادهنده ظروف، حاوی مواد چربی زدایی ماشین ظرفشویی، قابل استفاده در برنامه های زمان کوتاه، حل شدن سریع.

    پس از شستشو ظروف با قرص ماشین ظرفشویی پلاتینوم، ظروفی تمیز و درخشان به همراه یک ماشین ظرفشویی تمیز و خوشبو خواهید داشت. این قرص حاوی جلادهنده ظروف به میزانی بیشتر از قرص های همه کاره فیری می باشد که نیاز به استفاده از جلادهنده بطور جداگانه را برطرف می کند. قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینوم، دارای ماده ای است که از ایجاد چربی ها و رسوبات آهکی جلوگیری می کند ولی در از بین بردن رسوباتی که تاکنون در ماشین ظرفشویی ایجاد شده اند تاثیری ندارد و برای اطمینان از حذف کامل رسوبات آهکی بایستی پس از هر 60 بار استفاده از دستگاه، یکبار آن را جرمگیری نمایید.

    مشخصات محصول

    بررسی اجمالی

    کشور سازنده

    بلژیک

    گارانتی

    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

    سری

    Fairy Platinum

    عملکردها

    12 عملکرد مختلف – تمیزکنندگی قوی – جلادهندگی بیشتر – جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی – چربی زدایی – حاوی جلادهنده ظروف – حاوی مواد چربی زدایی ماشین ظرفشویی – حاوی نمک ماشین ظرفشویی – حل شدن سریع – غیرقابل نصف شدن – قابل استفاده در برنامه های زمان کوتاه – قدرت لکه بری بی نظیر – محافظ ظروف نقره و استیل

    رایحه

    لیمو

    مناسب برنامه های شستشو

    برنامه شستشو اتوماتیک

    تعداد در هر بسته

    115 عدد

    وزن

    1714 گرم

    نقد و بررسی کاربران