ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDW48Q

  • حداکثر 9.5 لیتر مصرف آب در هر بار شستشو
  • این محصول را با تخفیف ویژه خرید کنید

    خرید محصول در جشنواره رویداد های اخیر

    --

    49,000,000 تومان

    18 نفر در حال مشاهده محصول هستند
    • از انواع فروشگاه ها خرید نمایید

    از فروشگاه اصلی تحویل بگیرید

    رایگان

    • ارسال توسط فروشگاه

    پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

    بین 2 تا 7 روز

    رایگان

    • گارانتی شرکتی تا 36 ماه
    • ضمانت اصالت کالا

    خرید با انواع درگاه های پرداخت :

    توضیحات

    ماشین ظرفشویی بوش مدل BOSCH SMS8ZDW48Q

    ماشین ظرفشویی بوش BOSCH مدل ماشین ظرفشویی SMS8ZDW48Q با رده انرژی +++A جزء ظرفشویی های جدید سری 8 شرکت بوش میباشد که علاوه بر طراحی زیبا از امکانات بالایی نیز بهره مند است. این ظرفشویی دارای 3 سبد بوده که سبد بالایی از جنس پلاستیک مقاوم برای قرار گیری قاشق و چنگال و دو سبد دیگر برای قرار گیری ظروف و قابلمه میباشند. پنل این ظرفشویی شامل 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه میباشد. برنامه های شستشو شامل شستشوی قوی، شستشوی اتوماتیک، شستشوی اقتصادی، شستشوی آرام یا شبانه، شستشوی ظروف شیشه ای ، شستشوی سریع و پیش شستشو میباشد. برنامه های ویژه نیز شامل خشک کن اضافی، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی Hygiene Plus ، قابلیت تنظیم از راه دور ، برنامه جرم گیر و Vario Speed Plus میباشد. این برنامه ها قابلیت استفاده همزمان با اکثر برنامه های شستشو را دارند.  ویژگی منحصر به فرد ظرفشویی 8zdW48 قابلیت استفاده با نصف ظرفیت میباشد تا  در زمان هایی که ظروف کثیف، کمتر از ظرفیت ظرفشویی بوده بتوان دستگاه را روشن نمود و با میزان آب و انرژی کمتری ظروف را شستشو نمود. ویژگی Hygiene plus نیز موجب شستشوی بهداشتی شده و باکتری های ظروف را از بین میبرد. فناوری Active water  استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند ، بهبود عملکرد پمپ و گرمایش سریع آب میشود. سنسور load sensor وزن ظروف را اندازه گیری نموده و با توجه به وزن ، آب مصرف می نماید. ظرفشویی بوش قابلیت شروع با تاخیر داشته که میتوانید از 1 تا 24 ساعت برنامه شستشو را به تعویق بیندازید. توسط این ویژگی میتوانید در زمان دلخواه حتی هنگامی که در منزل نیستید ماشین ظرفشویی را روشن نمایید. سنسور DosageAssist میزان مواد شوینده و آب مصرفی را نسبت به کثیفی کنترل می نماید. توسط سیستم ضد نشت ، در صورت نشت آب از ظرفشویی، آب به صورت اتوماتیک قطع میشود. قفل کودک تعبیه شده روی این ظروفشویی از باز شدن درب حین کار جلوگیری می نماید.

    توضیحات

    VarioDrawer Pro

     سبد بالایی در این ظرفشویی از طراحی بی نظیری برخوردار میباشد که با کمی جابجایی قطعات میتوانید فضای بیشتری را برای تعبیه فنجان ، کاسه و قاشق و چنگال تعبیه نمایید.

    سبد قاشق و چنگال

    خشک کن زئولیت

    خشک شدن کامل ظروف با Zeolith

     زئولیت نوعی سنگ معدنی بوده که قابلیت جذب رطوبت و آب بالایی دارد و پس از جذب آب، گرمای زیادی آزاد میکند که موجب خشک نمودن محیط اطراف میشود. بوش اولین تولید کننده ظرفشویی با ساختار زئولیت میباشد که موجب خشک نمودن کامل ظروف میگردد . طول عمر این سنگ معدنی بالاست و نیاز به تعویض ندارد.

    شستشو با نصف ظرفیت

     با قابلیت نصف ظرفیت یا Half load نیازی به پر شدن ماشین ظرفشویی نیست و تنها با پر شدن یکی از سبد ها میتوانید شستشو را آغاز نمایید . زمان شستشو ، میزان آب و انرژی مصرفی در این حالت کاهش می یابد.

    قابلیت Home Connect

    قابلیت Home Connect

    توسط این قابلیت میتوانید در زمان هایی که منزل نیستید نیز ، توسط گوشی هوشمند خود برنامه شستشوی ظروف را انتخاب نموده و دستگاه را روشن نمایید. همچنین در صورت بروز مشکل از قابلیت عیب یابی هوشمند استفاده کنید. 

    سبد  VarioFlex Pro

     طراحی جدید سبد VarioFlex pro انعطاف پذیری بی نظیری را برای تعبیه ظروف بیشتر در اختیار شما قرار میدهد. با کمک نقاط قرمز یا آبی و اهرم های Rackmatic  میتوانید به راحتی سبد را متناسب با میازن ظروف تنظیم نمایید. به این ترتیب در بار استفاده از دستگاه ، ظروف بیشتری تمیز و درخشنده میشوند.

    سبد انعطاف پذیر Vario Flex
    شستشوی 3 برابر سریع تر

    3 برابر شستشوی سریع تر

     از قابلیت VarioSpeed Plus برای شستشو و خشک نمودن عالی ظروف در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده میشود. تنها با فشردن یک کلید تا 66%، زمان شستشوی ظروف کاهش می یابد. این قابلیت بیشتر مناسب برای شستشوی ظروف در مهمانی ها میباشد و در مدت زمان کوتاهی ، ظروف کثیف را به بهترین نحو شستشو میدهد.

     سیستم DosageAssist

    در آغاز دوره شستشو ، قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه ای میشود و به صورت کاملا هوشمندانه و کنترل شده مورد مصرف قرار میگیرد تا بهترین نتیحه شستشو حاصل شود. به این ترتیب از افتادن قرص در بین ظروف جلوگیری میشود.

     

    Hygiene Plus

    این ویژگی جدید در بسیاری از برنامه ها قابل فعال سازی بوده و بالاترین سطح تمیزی را به همراه میکروب زدایی به ارمغان می آورد. این عملکرد با شستشوی ظروف در دمای بالای 70 درجه به مدت 10 دقیقه انجام میگرد و مناسب برای کسانی بوده که در خانه بچه کودک یا افراد مبتلا به حساسیت دارند.

    ایمنی بالا برای شستشوی لیوان

    با قفسه نگهداری لیوان، به راحتی میتوان لیوان های پایه بلند ، بطری و حتی گلدان های کریستال نسبتا کوچک را بدون نگرانی از شکسته شدن، درون ظرفشویی مورد شستشو قرار داد. 

     

    حسگر آب  Aqua Sensor

     این سیستم میزان کثیفی آب در مرحله اول آبکشی را می سنجد و مشخص میکند آب قابل استفاده در دوره اصلی شستشو میباشد یا خیر . اگر آب دارای مقداری کمی املاح و کثیفی باشد دوباره استفاده میگردد. توسط این سنسور در هر بار شستشو 20% در مصرف آب صرفه جویی میگردد.

    تکنولوژی محافظت از ظروف شیشه ای

    آب به تنهایی موجب خوردگی ظروف میگردد. ماشین ظرفشویی های بوش به صورت مداوم سختی آب را اندازه گیری می نماید و سبب شستشوی ویژه ظروف شیشه ای و چینی میشود.

    برنامه محافظت از ظروف شیشه ای

    برنامه های اتوماتیک تضمین کننده بهترین عملکرد

    مصرف آب، میزان حرارت آب و زمان شستشو دقیقا مطابق با میزان کثیفی ظروف تنظیم میشوند که علاوه بر نتیجه عالی در شستشو، موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی میشود.

    شروع با تاخیر

    با قابلیت شروع با تاخیر میتوانید برنامه شستشو مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی انتخابی از 1 تا 24 ساعت، شستشو را آغاز نمایید. این ویژگی به شما امکان روشن نمودن لباسشویی را حتی در زمان هایی که منزل نیستید، میدهد.

    طراحی خاص پنل

    طراحی خاص پنل ، در بالای درب بوده و تنها با باز نمودن درب میتوانید به تنظیمات ماشین ظرفشویی دسترسی داشته باشید این ویژگی موجب جلوگیری از دسترسی کودکان به پنل شده همچنین جلوه منحصر به فردی به ظرفشویی میبخشد.

    روشنایی داخلی

    سیستم روشنایی داخلی این ظرفشویی با نگاه زیبا شناسی طراحی شده و با باز نمودن درب ظرفشویی ، 2 چراغ ال ای دی تعبیه شده دور قاب ظرفشویی ، نور آبی و زیبایی را از خود ساطع می نمایند.

    مشخصات محصول

    بررسی اجمالی

    نوع دستگاه

    ظرفشویی مبله

    ظرفیت

    13 نفره

    گارانتی

    36 ماه گارانتی

    سری

    سری 8

    رنگ

    .سفید

    برچسب مصرف انرژی

    +++A

    کلاس بهره وری انرژی خشک کن

    A

    ميزان صدا

    40dB

    میزان صدا در برنامه آرام

    38dB

    میزان مصرف انرژی در هر چرخه شستشو

    0.82 کیلووات ساعت

    میزان مصرف انرژی سالیانه

    234 کیلو وات ساعت در سال

    ميزان مصرف آب در هر شستشو

    9.5 لیتر

    میزان مصرف آب سالیانه

    2660 لیتر

    کشور سازنده

    آلمان

    سیستم صرفه جویی مصرف آب

    Active Water

    تعداد برنامه ها

    8 برنامه

    تعداد فن خشک کن

    2 فن

    زبان صفحه کنترل

    انگلیسی

    تعداد سبد شستشو

    3 سبد

    برنامه های شستشو

    1h 65 – Auto 45-65 – Eco 50 – Favourite – Glas 40 – Intensive 70 – Night Program 50 – Quick Wash 45

    تعداد گزینه های ویژه

    5 گزینه

    گزینه های ویژه

    ExtraDry – Half Load – Home Connect Function – HygienePlus – Speed Perfect Plus

    تعداد دماهای شستشو

    5 دما

    ارتفاع

    845 میلیمتر

    عرض

    600 میلیمتر

    عمق

    600 میلیمتر

    طول سیم برق

    175 سانتیمتر

    وزن

    56 کیلوگرم

    نقد و بررسی کاربران