قرص ماشین لباسشویی 35 عددی ژله ای آریل مدل Ariel 3in1

  • 35 عدد قرص برای 1 مرتبه شستشوی لباس ها تا حجم 4.5 کیلوگرم
  • این محصول را با تخفیف ویژه خرید کنید

    خرید محصول در جشنواره رویداد های اخیر

    --

    11 نفر در حال مشاهده محصول هستند
    • از انواع فروشگاه ها خرید نمایید

    از فروشگاه اصلی تحویل بگیرید

    رایگان

    • ارسال توسط فروشگاه

    پیک ما به آدرس مشخص شده تحویل می دهد

    بین 2 تا 7 روز

    رایگان

    • گارانتی شرکتی تا 36 ماه
    • ضمانت اصالت کالا

    خرید با انواع درگاه های پرداخت :

    توضیحات

    قرص ژله ای ماشین لباسشویی Ariel مناسب برای شستشوی لباس های سفید و روشن با ماشین لباسشویی است و برای برنامه های مختلف شستشو مناسب است. این قرص ماشین لباسشویی حالت ژله ای دارد که این محصول شوینده قوی و درعین حال ملایم است که نه تنها به بافت و رنگ پارچه آسیب نمی زند بلکه از آن محافظت کرده و مانع از آسیب دیدگی و کهنه شدن لباس ها در اثر شستشوهای مکرر می شود. قرص ژله ای آریل حاوی ترکیبات پاک کننده بسیار قوی با روکش قابل حل در آب می باشد که لباس ها را کاملاً تمیز و درخشان می کند و لکه ها و آلودگی های ناشی از مواد مختلف را از لا به ‌لای الیاف پارچه از بین می‌برد. این محصول شامل 35 عدد قرص لباسشویی ژله ای آریل است که هر عدد قرص برای یک مرتبه شستشوی لباس ها تا حجم 4.5 کیلوگرم با ماشین لباسشویی کافی می باشد.

    قرص لباسشویی آریل با سه ویژگی منحصر به فرد پاک کنندگی، لکه بری و نرم کننده بسیار به صرفه می باشد. به دلیل داشتن روکش قابل حل در آب حل شده و اثری از مواد شوینده بر روی لباس ها باقی نمی گذارد. این محصول حاوی نرم کننده است که باعث نرم و لطیف شدن لباس ها می شود و از ایجاد الکتریسیته ساکن جلوگیری می نماید. این قرص بالشتکی محافظ الیاف پارچه های لباس است و کهنگی لباس هایتان را بر اثر شستشو به میزان چشم گیری کاهش خواهد داد و شما با اطمینان می توانید لباس های خود را با این قرص ژله ای بشویید. یک عدد قرص ژله ای آریل را داخل محفظه شستشو به همراه لباس های کثیف گذاشته و ماشین را روشن نمایید تا در برنامه مورد نظرتان کار شستشو را شروع کند. برای لباس های کثیف تر از 2 قرص شستشو استفاده کنید.

    مشخصات محصول

    بررسی اجمالی

    گارانتی

    گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

    عملکردها

    از بین بردن لکه ها با یکبار شستشو – شستشوی قوی در دمای پایین – فناوری پیشرفته جهت کمک به نرمی لباس – محافظت از بافت پارچه

    جنس بدنه

    پلاستیک

    جنس

    ژل

    تعداد دفعات استفاده

    35 مرتبه

    رایحه

    کوهستانی

    دمای شستشو

    شستشو در دماهای 20، 30، 40، 60 و 95 درجه سانتیگراد

    تعداد در هر بسته

    35 قرص 27 گرمی

    حجم

    945 گرم

    نقد و بررسی کاربران